Blog

Biorezonans yorumlarına baktığınızda biorezonans şikayetlerinin neredeyse hiç olmadığını göreceksiniz. Evet Biorezonans tedavi yöntemi hakkında bir çok yorum yapılıyor. O halde biorezonans ile sigara bırakmabiorezonans fiyatıbiorezonans nasıl uygulanırbiorezonans ile zayıflama hakkında sizi bilgilendirelim.

BİOREZONANS NEDİR?

Biorezonans yöntemi yan etkisi olmayan, ilaçsız ve ağrısız bir tedavi metodudur. Hem akut hem de kronik hastalıklarda etkilidir. Biorezonans terapisi frekans kontrollü bilgisayarlarla yapılır.

biorezonansta kullanılan BICOM 2000 cihazi drsevilkilicBICOM Biorezonans cihazı, Hans Brugemann tarafından,  Biorezonans tedavisinin yaratıcısı Doktor Morell ile 1976’da başlattığı ortak bir çalışma sonunda, 1987’de geliştirilmiştir. İnsan organizmasındaki hücre, doku ve organların her biri, kendine özgü farklı elektromanyetik frekanslar yayarlar ve hep birlikte kişinin genel frekans spektrumunu belirlerler. Hasta insanın frekans sisteminde saklanan  allerjen, virüs, bakteri, amalgam, mycosis gibi hasta yapıcılara ait yabancı frekanslar metabolizmanın normal frekans düzenini bozmaktadır. Biorezonans cihazı ile uygulanan terapilerde amaç düzeni bozan frekansları saptayıp doğru titreşimlerine kavuşturmaktır. Terapi sırasında biorezonans cihazının elektrodları vücudun belli yerlerine yerleştirilir. Frekans düzenini bozan elektromanyetik frekanslar belirlenir ve cihaza transfer edilir. Cihazda bu frekanslar arındırılır ve vücuda geri verilir. Hastaya ait patalojik frekanslar biorezonans terapisiyle ters çevrilerek normalleştirildiği için bağışıklık sistemini bozan engeller kaldırılmış olur ve organizma sağlıklı çalışır duruma kavuşur.

BİOREZONANS NASIL UYGULANIR?

BICOM Biorezonans cihazından yayılan elektromanyetik frekansın gücü bir cep telefonundan yayılanın binde biri kadardır. Hiç bir yan etkisi yoktur. Vücudumuza zarar veren elektromanyetik frekanslar cihaz aracılığı ile ters çevrilir ve kişiye gönderilir. Birbirinin tam tersi iki manyetik alan karşılaşınca nötrlesir. Bu şekilde bakterilerin, virüslerin, parazitlerin, ağır metallerin vb. tüm zararlı etmenlerin manyetik bilgisi vücudumuzdan temizlenmiş olur. Ayrıca vücudumuza ait tükürük, idrar gibi sıvılarda bulunan sağlıklı frekanslar da güçlendirilerek kişiye verilir. Böylelikle bağışıklık sistemimiz desteklenmiş olur. Bu da ilaçsız, ağrısız ve kalıcı olarak iyileşme anlamına gelmektedir.

BİOREZONANS YORUMLARI

Biorezonans tedavisi gören hastaların çok çok az bir kısmı hariç sadece olumlu yorumlar duyarsınız. Bir tedavinin etkisinin sürmesi yani iyileştirme sürecinin kalıcı olması, tedavi gören kişinin doktorun tavsiyelerine uymasına da bağlıdır.

BİOREZONANS ŞİKAYETLERİ

Biorezonans tedavisi görenlerin büyük çoğunluğu tedaviden olumlu yanıt alır. Hastalıklar kronik ve akut olarak ayrılır ve bir çok farklı hastalığın yine bir çok evresi vardır. Tedavi için gelen misafirlerimize test yapılır ve bilgilendirme yapılır. Tedavi Doktor Sevil Kılıç denetiminde ve planlı yapılır. Tedavi sonrası doktorun önerilerine uymak, tedavi süreci kadar önemlidir. Hastaların çok az bir kısmı bu önerilere uymaz ve bir ihtimal hastalığın iyileşme sürecinde yavaşlama görülebilir. Bu durumdan şikayetçi olan hastalarımıza da yine tedavi sonrası tavsiyelerimizi yineleriz ve planlamalarını güncelleriz. Biorezonans tedavide şikayet oranı çok çok azdır.

BİOREZONANS İLE SİGARA BIRAKMA

Biorezonans tedavisi ile sigaradan kurtulmak mümkün.  Frekans kontrollü bilgisayarlarla yapılan Biorezonans Tedavi‘de kullanılan frekanslar sigaranın içindeki 4000 kadar ayrı maddeden kaynaklanan karışık paterndeki elektromanyetik frekanslardır.

Biorezonans ile sigarayı bırakınAmaç vücudunuzda bu frekansların ortadan kaldırılmasıdır.Yapılan işlem alınan tüm frekansların tam ters çevrilmesi ve bu yeni yaratılan frekans paterninin vücuda verilmesidir. Kişi işlem sırasında genellikle bir şey hissetmez. Ama işlem sonunda sigara içindeki zehirli maddeler ve nikotinin vücudunuzla bağlantısı koparılmıştır, nikotin ve bu toksinler vücudunuzdan hızla atılmaya başlamıştır. Sigaranın içindeki zehirli maddelere artık vücudun toleransı yoktur. Sistemin normal işleyişini korumak için nikotine olan ihtiyacı ortadan kalkmıştır.

BİOREZONANS İLE ZAYIFLAMA

Biorezonans Obezite ve hormonal bozuklukların tedavisinde etkilidir. Tedavi merkezimize gelen misafirimizden alınan kan örneğinin testi yapılır ve tedavi planlaması yapılır ve beslenme programı çizilir. Bu planlamaya ve sürece riayet eden hastada başarı oranı oldukça yüksektir.

BİOREZONANS İSTANBUL

Biorezonans tedavi merkezleri bir çok ilde bulunmaktadır. Biorezonans İstanbul’da ise adresimiz Bağdat Caddesi Canoğlu Apt. No:284 Daire: 21Kat:4 Caddebostan Kadıköy / İSTANBUL’dur. Bize 0 216 411 23 43 ve 0 (216) 478 27 17 numaralardan ulaşabilirsiniz.

BİOREZONANS FİYATI

Biorezonans tedavisi nde merkezimize gelen misafirimizin başvuru alanı, hastalığın durumu, hastalığın seviyesi, hastalıktaki aşaması gibi bir çok faktör tedavinin sürecini ve ücretlendirilmesini belirlemektedir. Bu konuda en sağlıklı bilgiyi almak için lütfen merkezimizi arayınız.